onsdag 16 mars 2011

Ut på en blåsig promenad!

I dag ahr det varit en lång dag i skolan har hunnit med och funderat på framtiden som ni kanske märkte på mitt förra inlägg ahr hunnit med att skriva lite skit bara ja sånt där som man skriver för att det är kul har hunnit med att gå igenom en text till samtalet i dag! Ja sen läst noveller och börjat läst på en hittils as grym bok och gått igenom roman inlednigar. Ja det är vad jag har gjort i skolan i dag det va en lång dag och jag är trött och uch nej.
Men nu har jag nyss kommit ut från en promenad med hunden det blåste massor och då bidde jag helt plötsligt pigg igen så nu är jag på hugget och gå igenom textsamtal och sen ska jag nog skriva lite på det jag ska lämna in till på fredag (det får bli från projektet igen tror jag) lite uttjatat kanske men jag vet inte vad jags ka lämna in annars faktiskt. Men jag tror det blir bra faktiskt! Förra textsamtalet mådde jag dåligt och gick hem ja förkylnigen har inte slagit till ännu men ja.

1 kommentar:

Erika sa...

SV:
Ja de är heeelt underbart :D
Går inte beskriva känslan.

Detta är lycka liksom, haha.
Känns mig som ett små barn på julafton. ;)