fredag 18 mars 2011

Inte långt kvar nu.......

Nu när jag vet vad jag vill bli nu när jag vet var mitt liv är på väg så kan jag inte vänta tills dess. Visst jag trivs jätte bra här men jag vet var jag är på väg och jag vet vad jag bli att försörja sig på att vara författare är en på miljonen menu när jag nu vet jag vad jag vill. Jag längtar hem jag vill hem till Ubbe men det känns inte lika ensamt nu som det gjorde innan nu när jag har Sture här han ger mig glädje varje dag. Det gör ont och säga att jag måste lämna han hemma när jag åker hem på påsklovet jag vill inte lämna han hemma då kommer jag känna mig så ensam igen och jag vill ha han här nu jag vill ha han med mig jag nej jag vet inte.
Jag trivs här det gör jag, har skat det förr och säger det igen detta är ett av dom bästa åren jag varit med om men jag saknar all där hemma jag saknar alla vännerna. Nu kan jag inte vänta tills påsklovet för då kommer pä också åh vad jag saknat henne det ska bli kul och träffa henne igen för nu var det alldeles för länge sen igen. Och alla andra mina vänner där hemma som jag längtat efter så mycket och skatta och ha kul med igen ni anar inte hur mycket jag saknar er.

Och Ubbe underbara häst saknar han och Blomma och Busan nej ge mig sommar nu så jag slipper sakna nu!
Planer inför sommaren dessa killar ska gå ihop i sommar ;D

Och träffa cissi ska jag göra :D

Och träffa pä ska jag också göra :D:D

Sen blir det säkert muppande med denna muppa och hon ska antagligen följa emd mig tillbaka till Gotland också :D:D

Och bästa Jelly måste man också träffa så klart :D

Och jag ska pussa sönder min fina fux<3<3

Inga kommentarer: