torsdag 31 mars 2011

Förr och nu!

Tänkt visa er bilder hur jag såg ut när jag var yngre!




Hade ramlat av och gjort illa näsan första gången jag ramlade av dessutom



Jag och hunden Indra (terrier hon med men en högrest)



'
Ja har haft SJKT långt hår detta var i nian och det där är SJUKT långet för långt i min smak!

Haha ja ge aldrig Lisa en kamera då får du dessa bilder ;)



Älskad och saknad miss Pysen<3

haha och nej jag passade INTE i rött!

Den där ursnygga frillan hade jag på Studenten! (klippte mig kort i tvåän tror jag det va?!)

Förra året när jag avr och hälsade på min kärring<3

I sommras när jag solade ^^


Innan jag klippte mig i lördas!

Och så här sjukligt lång lugfg får man om amn inte klipper sig regelbundet det är la det som är det negativa med lugg kan jag tycka!
Och så här ursnygg är jag nu :D
Ja jag ahr haft mina frillor genom åren men jag måste säga att jag trivs bäst med att ha kort hår. Ja jag klippte mig kort från första början för att jävlas :D Frö att folk sa till mig att jag va ful i kort och då kunde juh inte jag pilla bli :D så jag gick till frissan sa åt henne "klipp mig" hon fårgade hur och jag sa kort och honf årgade hur kort. Jag bnörjade med en pach frisyr sen blev den kortare och kortare och snyggare och snyggare :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Du är så fin i kort gumman! <3