måndag 21 mars 2011

Jo men lite...

Jo men med lite CSI på förmiddan eller ja CSI: NY om jag ska vara exakt så blir det bra kan jag lova. Först på förmiddan låg jag och kolla på CSI:NY och tvätta. Tänk vad duktig jag varit i dag måste jag säga. Och nu skriver jag och kollar på lite bilbågar och jag ahr hittat mina "the white gardians" över "alu ririade floden" eller som människorna i min story kallar den "gyllene floden - floden som ger en evigt liv." Ganska nice story måste jag säga. Och ja jag vet inte jag är ganska taggad på att skriva om också efter som jag tror det kan bli bra faktiskt.

Har kommit på massor om min karkatär Rafael också som jag inte visste innan och det ska bli grymt kul att skriva om det och ja jag gör om hela tiden och lämnar in så ofta jag kan. Efter som jag vill att det ska vara korrekt och allt det där. För hej och hå vad dålig jag är på det där med tempus byte. Jag ska också gå igenom novellen jag ska lämna in till en tävlig också ska göra det någon dag här i veckan för jag gillar den novellen tror den kan komma långt faktiskt. Kanske blir den min första grej som bli publicerad? Vem vet man akn alltid hoppas i alla fall.

Annars då ja jag planerar inför efter påsklovet maed Matilda också då ska hon komma och hälsa på så det blir nice. Och egentligen borde jag ta hand om städnig och rycka hunden (ta hand om hans päls) och sen ska jag klippa hans klor också. Städa ska jag gö i mon och klippa klorna kan jag också gö i mon!

Två skrivdagar till och jag känner mig faktiskt riktigt taggad jag tror ag kan få rätt mycket gjort denna vecka.

Och på Fredag ska jag inte till VIsby och köpa springskor och bollar.

Inga kommentarer: