söndag 13 mars 2011

Pigg och gla - NOT

Nej denna helg ja det började på fredag noll sömn huvud värk det känndes fan som att jag hade bomull i huvudet och ja det hände massa saker på vinden. Men va jag med? you think not nej i heövete heller jag gick hem vid tio från skolan av att jag mådde piss. Sen såg jag lite på serie kanske jag gjorde? Men i alla fall jag somnade och sov till fyra då gick jag ut med hunden. Och sen va jag vaken en stund och tänkte ja jag ska gå upp till vinden men tror ni jag va med där uppe eller? Nej fan heller jag somnade vid nio och sov som en stock till tolv. Sen somnade jag och vaknade hela tiden hemskt irriterande vill jag lova.
Sen igår så va jag ut med hunden några vändor men sen sova jag resten av tiden för jag va så slut jag orkade inte. Men ja sen så hade jag en jädrans huvuvärk så det höll mig vaken länge, Ja vad ska man säga? En skit helg mått piss och nej uch i dag har jag sprängande huvuvärk och känner hela tiden att jag är på väg att bli förkyld men det slår helt enkelt inte till! Och i dag är jag också super trött.

Eller ja jag har faktiskt varit duktig och städat i helgen och nästa vecka lä jag ta en tur med dammsugaren också för hunden sprider ut mat! men men

Inga kommentarer: