onsdag 30 mars 2011

ja men sköt du ditt så sköter jag mitt!

Sköt du ditt så sköter jag mitt! Ja det vet ni redan det är ett av mina motton det är en norm som jag lever efter och försöker sträva efter. Ja i alla fall till en viss del i alla fall när det komemr till internet jag lägger mig inte i vad andra gör med sina hästar tillexempelt för jag tycker att jag inte har med saken att göra. Eller vad för kläder någon bär ja men allt det där som många brukar lägga sig i. Anlednigen till att jag inte lägger mig i vad folk gör med sina hästar på internet är ja dels för att det är inte min häst jag bryr mig inte så mycket vad dom gör. Vad kan jag göra för föränding om jag är en gnällspik på en människa som jag inte känner och som inte lyssnar i vilket fall som helst. Så jag menar vad gör jag för föränding om jag kritiserar någon på internet vad gör jag för den människan vad hjälper det om jag kritiserar den människan?
Ja inget för jag vet hur sur och envis man blir om en heöt okänd människa kommer och kritiserar en för något man blir argt upprörd och så tänker man "Vad fan ahr du för rätt att säga vad fan jag ska göra."

Men om det gäller i "verkliga" livet när det kommerr till något som händer i din närhet med vännerna eller din familj. Eller på din arbetsplats eller stallet eller skolan ja you name it. ska du då stå där när du ahr ett problem och stå där och titta på och må dåligt av det? Nej det tycker jag INTE jag tycker inte man ska stå där och titta på. Ja om du snackat med personen och så säger du nej men jag låter det va jag orkar inte bråka men det blir inte bättre om man är passiv och inte säger som det är. Nej om man inte går direkt och säger ja men jag tycker så här ja hur ska man kunan förändra då?

Inga kommentarer: