fredag 4 mars 2011

Avställnig!

Ja nu är det så här jag har ingen som kan rida Ubbe när jag är borta nu dessa tre månader som är kvar! Så tyvärr ja jag säger tyvärr måste jag ställa av han under tiden jag är borta! Jag kommer eller nej Peter kommer och rycka av han skorna och värka honom och sen så kommer han och få slå på skor när jag kommer hem igen. Och minska maten kommer vi också göra! Så ja jag ska ställa av han under tiden jag är borta! Sen så ska jag ägna hela sommaren åt att sätta igång han igen skritta massor och jobba en hel del från marken. Sen till hösten så ja jag vill så mycket men på något sätt så måste jag ja jag måste begränsa mig men jag vet en sak jag kommer ha hästen med mig! Men det lutar nog åt att jag kommer att stanna här hemma men jag vet faktiskt inte vad jag vill göra jag tror det blir Komvux!

Men som sakt jag måste tyvärr ställa av han nu åh det låter som jag snackar om en bil men jag måste låta ubbe stå i tre månader för jag har ingen som kan rida han åt mig!




Den vackraste hästen som går i ett par hästskor<3 hur ska jag klara mig utan han i tre hela månader?!

2 kommentarer:

Erika sa...

Tråkigt att du behöver ställa av honom. :/

Men då får ni börja om tillsammans sen när du kommer hem. :)

STOCKHOLMSJENNA sa...

Fin den sista bilden var! :)