söndag 20 mars 2011

Hund kurs med Lotta och Ozzy

fick ett sms på förmiddan och Lotta frågad eom jag vill följa med på hundkurs. Först bara nej jag måste skriva men sen bara äh va fan jag vill följa med i alla fall.
Och jag måste säga att jag var gla över att jag följde med dit för man fick massa tips och Sture ja Sture sture min sture. SHit va han skötte sig bra jag trodde han skulle ja jag vet inte men han skötte sig så bra. Haha ja extra bra när han fick se mig ha en boll i handen då lyssnade han prefekt på mig han dissade till och med godis och tro mig det va gott godis också. Fläskfile vilken hund säger nej till det?
Jo Sture han gav ingen notis till tränaren (Åsa) som hade godiset han var så duktig. (så på fredag ska jag köpa boll åt han som jag kan träna med.)

Och sen åkte vi till Bungenäs också och så fick hundarna hälsa på varann och det gick också över förväntan vi ska göra så varannan dag så dom får hälsa på varann och jag har some good news i alla fall! Jag kan ta med mig Sture tillbaka :D:D Han ska bo hos Lotta den veckan vi åker till Estland nu är jag ännu mer lycklig :D min fina lilla hund ska få följa med tillbaka <3

Mattes finaste älskling<3

1 kommentar:

Evelina sa...

sv: nej Julia är hon lilla brunhåriga som pratar i slutet