måndag 21 mars 2011

sjunga falskt = chek!

Nu har vi tittat på mamma mia och sjungit med i varje låt. Det må varit falskt (åtminstonde från min sida) det må har varit ja men fan va kul det va. Och ja Mamma mia kan man inget annat än bli lycklig av man får en kick för hela filmen är lycklig man ja jag vet inte. Den enda låten man blir lite deppig av är slipping through my fingers den låten blir man lite deppig av jag grinade till den när jag såg den med mamma en gång. Ja den är grymt bra i alla fall.

Ja ni mamma mia är lucka kan jag lova om Nemo är kärlek i form av en fisk. ja vad är mamma mia då? Bra fråga ett lycko piller kanske?

Så sjunga falskt uppe på vinden? = chek jävligt falskt från min sida men grymt kul i vilket fall som helst.

Och jag akn inte släppa att tanten Rosie är så ÄKLIGT lik Yvonne när hon dansar på bordet ja då är hon så lika Yvonne det är något jag kan tänka mig Yvonne skulle göra också. 

Ja lycko piller som sakt! om ni vill bli lyckliga vilja skriva och ja se på mamma mia då vlir man gla och lycklig :D

Inga kommentarer: