torsdag 24 mars 2011

Gott folk och det nya.......

Ja men har ni sett den nya trenden? Ja så klart inom hästbloggandet ja det är Veckans Matchnig (och ja ni vet redan vad jag tycker om matchnig.) Men det är verkligen så här: Om mupparna börjar så börjar ALLA med det! Och ja jag tycker personligen att det blir platt och tråkigt och läsa hästbloggar då.
Men varför är det så egentligen?
När Mupparna skriver en sak så hänger alla andra på. Varför?
Jag menar finns det ingen presonlighet eller ja det finns det la i vissa men jag jag menar måste man följa trenden för att det ska bli en bra hästblogg/blogg alls?

Ja jag är medveten om att min inte är så jätte populär haha ja det kanske är för att jag bränner alla hästbloggare på bål nästan jag kan säga ärligt att jag läser en hästblogg och det är för att den bloggen är himmla rolig. Sen har jag några på blogglovin men jag läser dom aldrig för jag ahr tröttnat på att läsa om samma saker hela tiden!

När ska foplk lära sig att man inte behöver följa trenden?

2 kommentarer:

Erika sa...

Så är de ju inom de mesta.
Börjar en med en sak, börjar alla. :P

Är de märkes saker ett tag, så börjar alla.
Sen kommer på nått nytt, likadant med hot & not.
Hiss & Diss osv, när de gäller bloggar vad man skriver o allt de där.

SV:
Ja.. :D
Äntligen börjar vi på allvar, nu kanske de kan bli roligare o följa bloggen med. ;P
När de händer lite.

Sandra sa...

Är också sjukt trött på alla trend-inlägg som alla kör:P. Alltså, vissa verkar tro att de är bättre om de härmar andra:S. Hitta på något eget istället så blir det bra:D. Eller ta det inte så himla seriöst x)