tisdag 15 mars 2011

Ny rolig sida och- vill ha grejer

Har hittat en super bra sida som jag ska beställa från sen och ja jag letar och letar men jag ska be Malin komma ut och titta på hur min sadel ligger om den ligfger illa så måste jag nog sälja den och köpa en annan jag är inne på jacson santa cruz Facundo den ser förbaskat bekväm ut och ja jag tror den skulle passa hans rygg. Har gjort massa resetch om den i dag och kollat och ja jag tror den skulle passa honom. Men först ska jag be Malin komma ut och titta om den jag ahr nu ligger bra. Alltså Ubbes ägare hon är utbildad sadelutprovare!
Sadeln som jag tittat på och vill ha!

Vill ha detta i Marin blått muppigt billigt också så detta ska jag nog beställa!

Och denna väst i marin är bara ett måste inför våren/hösten haha inte för att jag kommer vara hemma under våren mer än en vecka så ja

Sen är dessa muppigt snygga också i marin till sommaren.

Har bestämmt mig för att marin ska va en av färgerna jag vill ha marin och ljusblå för om man ahr marin kan man ha svarta benskydd till!

Detta är också muppigt snyggt vill ha i marin! Tror jag fått jacson nojja! har ett par svarta skydd i jacson (lånat av lisa) ska nog köpa ett par likande som hon har!
Detta schbrak är från österbo hästgård

Så lite ska jag shoppa till mig och hästen inför hösten/våren/sommaren! Men inte så mycket men det va så muppigt billigt!

1 kommentar:

Matilda sa...

Fasen så snyggt!!

SV: Ja visst är hon <3