tisdag 22 mars 2011

Skrivit och läst om vart annat!

Dagen började med en rejäl frukost (som alltid på vardagarna när solan serverar fukost) Eller ja rejäl och rejäl yogurt med flingor blev det i dag. Sen såg jag i vanlig ritual dessa tre dagar på CSI:NY de två sista avsnitten på andra sesongen har hetsat fast i min hjärna att jag inte ska hoppa några avsnitt utan se igenom ALLA sesongerna av CSI:NY sen ska jag gå över till CSI Miami och sen den andra CSI (som jag sett tre hundra gånger tror jag) men jag älskar allt som har med CSI och göra. Så ja de två sista avsnitten på sesingen var riktigt spännade ett av dem har jag sett tidigare och det sista avsnittet hade jag inte sett. Riktig rysare måste jag säga.
Sen efter jag tittat på CSI:NY så började jag med och skriva klart mitt kapitel som jag började på igår och jag fick veta så mycket om mina karaktärer Merwen och Rafael som jag faktiskt inte visste. Mycket intressant måste jag säga. mina karaktärer snackar med mig jag vet att det låter weerd för er icke skrivande människor men för mig är det heöt naturligt. Jag fick veta mer om världen och ja det var som att jag såg världen genoms Rafaels och Merwens ögon. Ja jag var som i trans det va jätte häftigt. Älskar när det blir så.

Sen har jag också läst en del i dag på boken Zahiren riktigt bra bok. Och sen har jag träffat snutar också dom va  riktigt trevliga och roliga och snacka med. Och sen har man la inte gjort så mycket mer tror jag. i mon ska jag in till VIsby med filmarna och hjälpa dom med något fårga mig inte vad för det vet jag inte. Men det ska la bli skönt och slippa fårösund en stund i alla fall och ja jag ska tydligen va framför kameran :O ja det får bli som det blir i alla fall. Det betyder att jag inte kan springa runt i mina bekväma mysbyxor och min favorit tröja och inte se ut som en luffare alltså............
Eller ja okej visst kan jag la se ut som en luffare men nja jag vet inte om jag har lust med det. Och sen måste jag komma ihåg att ringa Ludde och fråga han vad vi ska gö på Torsdag och säga till han att jag lovat Filmarna att hjälpa dem.
Och visst ja vi ahr juh gästlärare på Torsdag hon kommer nog på onsdag kväll ja visst ja det är i mon kväll det.....
Men som tur är så är Nina här en hel vecka så jag missar inte henne helt tack och lov för det =) för om jag hade missat henne helt så hade jag nog inte ställt upp för hon var himla rolig och ha sist vi hade henne :D

Inga kommentarer: