söndag 27 mars 2011

han kan bara han vill!

Ja i dag va vi på hundkurs. Och ja vad ska jag säga? Min hund han kan bara han vill han kan om han bestämmer sig för att lyssna. Och ja det kan man juh säga att han gjorde i dag! Han var riktigt duktig i dag måste jag säga. Men matte hade en boll i handen så då va jag tvungen att lyssna sa han. Jag försökte också få han att gå på gungbräda i dag det gick bra men han tyckte det va lite läskigt. Men ja jag måste säga att jag är super nöjd med min fina grabb i dag.

Sen så lämnade jag han hos lotta några timmar och då hade han varit lite fräck och snott en leksak den jävlen men han är omöjlig när det kommer till sånt i bland. Men annars hade det gått bra med dom skönt tycker jag!

Ja och sen städade jag så nu ser mitt rum ut som ett rum.

Och ja jag har snart titta klart på sesing 4 av CSI:NY sen ska jag se på sesong 5 och ja resten man efter CSI så funderar jag på om jags ka se om förhäxad igen eller om jag ska vänta till sommaren :P

Inga kommentarer: