onsdag 23 mars 2011

Och så fick man se mycket folk igen....

I dag vart det Visby flr mig från åtta på morron till ja vi kom la hem vid tio. Skulle juh hjälpa filmarna i dag men dom behövde mig vid ett så förmiddagen gick åt att kolla på parnigssjuka fågral eller ja speciellt en överkåt duva! Nej jag skojar inte nu jag gick till någon park i Visby vid Almedals bibloteket där satte jag mig med min MP3 och mitt block och skrev men ja det slutade med att jag satt och tittade förundrat på den stackars överkåta duvan. Han hon den det sprang efter den andra och vill ha hon han den det stackare den tyckte nog den andra bara var jobbig eller nåt. Det skulle jag tycka. Sen hamnade jag på ett Cafè och drack kaffe och dricka och åt en hallon paj (mycket god) och skrev lite till. Sen precis när jag skulle gå¨så träffade jag på Louise som går i min klass så vi satte oss och snacka en del på det cafèet.

Ja se behövde dom mig tydligen och jag fick spela en kille och fråga mig inte vad han heter för det minns jag inte. Doms ka intejuva han och en till kille (som jag inte heller minns namnet på.) och jag fick va en av dom. Ja ha va bara att svara på frågorna om musik (kan inget om sånt) men i alla fall.

Och sen var det poetry slam någon stans fråga mig inte vart för det vet jag inte men det va la trevligt men jag va så trött så ja bomull i huvudet vill jag lova! Men i alla fall i mon ska jag med filmarna och hjälpa dom hela dagen i alla fall. Så nu ska jag sova gott!

Inga kommentarer: