torsdag 17 mars 2011

Ja men ni vet......

Ni vet när men går runt och är små förkyld hela tiden och sen ahr jag varit febrig från och till hela natten så ingen sömn för mig. Men va fan tänkte jag och klev upp och va pigg på morron tror ni inte att jag blev sämre sen då? Jo men så klart jag blev helt slut sov i flera timmar och ja jag är la inte så pigg nu heller. Nej det kan jag inte säga att jag är men men ska vara med på textsamtalet i mon så är det bara. Ska klura på en text till nästa fredag också men just nu tycker jag att jag kan bli riktigt sjuk så jag bara ja så jag får det överstökat. Jag har ingen lust att vara små förkyld och febrig hit och dit hela tiden det är inte roligt! Så just nu känner jag att det bara kan slå till och jag kan bli sjuk ordentligt! Hellre det än att vara små förkyld och sånt hela tin.

Men men nu ska jag försöka koka i hop något och gå igenom den sista texten.
För den deln som har min hund fått lite bättre andedräkt och jag måste lämna han hemma sen när jag åker hem från påsklov :( det är inte alls lika kul som att han han här men men vad ska man göra?

Har funderat mer och mer till hösten också men ja jag ska först och främst göra det jag sa ja det jag partat med alla mina nära om den vet jag inte. Det skulle vara så mycket lättare.....

1 kommentar:

Caroline sa...

SV: Beror på vad menar du? :D