lördag 5 mars 2011

Tillbaka till ön i mon!

Ja i dag blåser det utav bara fan och nej jag har ingen lust och rida när det blåser! Han blir så knäpp då ;) haha han blir massa massa pigg när det blåser och dessutom är det snorigt halt ute också så det är igen menig med att rida då oavsätt om han har brodd eller inte. Men i alla fall i mon drar jag och Sture bus mot ön igen först ska vi hälsa på morfar innan vi åker till nynäs har inte träffat han på jätte länge så det kan bli kul. Och sen kommer Lina förbi i dag också så jag får träffa henne :D och i går hälsade vi på en annan av min bästa vänner Jelly <3 Hon ahr nyss flyttat till hus :D Verkligen ett skit snyggt hus har hon köpt och skit mysigt läge! Se om jag och Ubbis åker och hälsar på henne i sommar hoppas hoppas på det.

Men i alla fall borde egntligen skriva på min skriv uppgift och lämna in något men jag orkar inte! Vill inte skriva just nu ska fixa min redigering som jag har hållt på med ett tag nu men uch jag måste skriva ner det på datan vilket är drygt tycker jag. Men ja jag är la lite lat antar jag haha. Nej jag ska nog fixa det i kväll i stället så jag i alla fall kan lämna in något till textsamtalet men då blir det ett utdrag av min Kämpa för frihet. *LÄSKIGT* väldigt läskigt vill jag lova!

Men men aja jag över lever nog!

2 kommentarer:

mARIA sa...

Ja vet xD Hittat en köpare, inget kon trakt skrivet än men de vill ta med henne hem första april :) Väldigt ledsamt men det var verkligen den perfekta familjen till henne, vilket känns skönt ^^

Maria - Horselife sa...

Jag vet xD Hittat köpare men ingt kontrakt skrivet, de vill ta med henne hem första april, väldigt leddsamt men det var verkligen rätt familj för Gullan, hon kommer få det jättebra vlket känns skönt!