fredag 25 mars 2011

Känner mig död!

Ja just nu så vill jag bara döda min veckarklocka! Ja för den ringde fan klockan FYRA i morse och jag fatta ingenting så jag tryckte på znooze och tänkte det är ett tag tills jag ska kliva upp. Det kändes fan som att jag nyss hade gått och lagt mig för fan! Sen upptäckte jag att klockan stod på tio och jag bara shit nej skojar den med mig så kollade jag ut och tänkte nej fan heller att klockan är tio. Så kollade jag på mobilen och då va klockan fan 4 på morron. Och jag av till och med tvungen att starta datan så jag va helt säker på va klockan va! Ja då var jag arg vill jag lova! irriternade sås ovit bra ahr jag då rakt inte gjort.

Haft textsamtal i dag lämnade in en dikt till denna gång. fick riktigt bra respons på den ja jag gillar dikten men ja jag skriver nästan aldrig dikter för jag tycker det är ganska tråkigt och jag brukar inte tycka dom blir så bra. Men denna dikt va riktigt bra tror jag ska laborera lite med den men sen kanske man kan använda den på en uppläsnig? vem vet kanske jag gör! Och dikten är inspirerad av låten nothing more to give you than me! Den låten av Apollo Drive helt otroligt bra låt måste jag säga.

Sen i kväll blir det Visby IGEN shit ja tre dagar i rad så ska jag in dit i mon med och klippa mig men då tänker jag fan bara åka in klippa mig (kanske titta på en klännig/kjol) och sne åka hem för sen har jag fått nog av Visby på ett tag tycker jag!

Inga kommentarer: