fredag 18 mars 2011

Och sen ahr vi det här med fördommar......

Ja men som ni kanske sett så har jag skrivit mycket om fördommar innan. Och ja alla har vi fördommar som ni kanske märker så ahr jag älkligt mycket fördommar mot ridmänniskor och ja dom fördommar jag har, ja jag måste säga att dom har visat sig vara sanna tyvärr måste jag säga jag önskar att någon kan komma och visa att dom inte är sanna. Men ja det finns bra och dåliga hästmänniskor inom häst branchen också så klart. Sen är det inte bara hästmänniskor som jag har fördommar mot så klart! Stockholmare är en av fördommare som har visat sig vara sant och inte sant. Frö vi brukar säga att dom bara är i vägen och kan inte det där med GPS hemma men ja det är la sant till en viss del men så träffar jag underbara stockholmare här på Gotland och dom är inte alls så som man ahr fördommar mot. Men den största fördommar jag har mot är just hästmännuiskor!

1 kommentar:

Sandra sa...

Fördomar mot hästmänniskor kommer alltid att finnas och många av dem kommer tyvärr också fortsätta visa sig sanna!