lördag 5 mars 2011

DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLÄÄÄÄÄÄ är det enda jag kan säga just nu håller på och skriver till textsamlatet på fredag oh ja vad bra det blir OR NOT!!!!! Jag HATAR detta jag tänker inte lämna in nåt det är bara skit i alla fall!!! 
Nej uch och sen skulle jag ha läst ut svede också tror ni jag har gjort det? haha nej du tror jag började läsa på den förlorade symbolen i stället så klart för att den är mycket roligare. ja i och för sig så är svede den enda av böckerna som är bra av dom som vi läst hittils men jag orkar inte läsa tröööökigt!!!! Menmen vi får la se hur dom tycker om denna text (DÅLIGT!) så jävla uselt tycker jag det går nu det är fan nej jag vill inte! Men men det är la fan bara och bita i hop och göra det för fan. Se hur kretiken är denna vecka! Men men jag tycker att det inte bli nå bra men men va fan bit i hop lämna in skiten och låssas som ingenting!