torsdag 24 mars 2011

AAA men försova sig är mitt liv vettu!

Det avr vad jag gjorde i morse jag är inte helt säker på att jag ställde klockan eller inte eller ja kanske gjorde det men jag vet ärligt talat inte om jag ställde klockan eller inte. Ja jag vet det låter helt sjukt men ja jag skulle juh in till Visby i dag med och hjälpa filmarna och så ringer en av dom och väcker mig och jag fatta ingentig men upp kom jag trött och lite grinig men ja upp kom jag. Och ja det va la samma veva som i går fast ingen "dö" tid i Visby alltså ingen rump jakt denna gång. Gick också och beställde klipptid i dag för nu är jag trött på denna irriternade kalufsen :(.

Ja nu är jag trött och jag är gla över att text samtals texterna är klara kan jag lova! Och ja vad ska man mer säga? Jag ska betala kräknigar i natt tror jag och jag är på fjärde sesnongen av CSI:NY ´har sett den tredje tre hundra gånger kan det utantill. Och yeey i mon ska vi in till Visby IGEN! Se om jag orkar följa med beror helt på vad jag ska göra. Men ja sen ska jag in på Lördag också och klippa mig jag tänker åka in klippa mig och sen åka hem igen för jag ORKAR inte vara där så ofta....:/

Och sen på Söndag blir det nog hundkurs med Lotta igen ska bli roligt faktiskt :D Och ja jag ska nog köpa en boll åt sture på lördag eller i mon kanske men vi får se ska i alla fall coh handla i mon så mycket vet jag!

Inga kommentarer: