lördag 12 mars 2011

Nothing more to give you than me

Jag är ensam med ger jag mer än vad jag tar? Jag lovar det är inget mer jag kan krossa. det är en kamp jag ahr kämpat hela mitt liv. Jag är beroende av känslorna i mitt huvud. Jag står här framför dig med mina hopp och drömmar med inget annt att ge dig än mig.

Det är en underbar låt av apollo drive men efter som jag suger på engelska så skrev jag på svenska i stället! Ni borde lyssna på apollo drive dom är riktigt bra.

Jaha och nu är det helg vad ska man göra i helgen? Jag ska ta en promenad med hunden och umgås med han och se ¨på lite mer stockholm live (A) och sen ska jag städa och tvätta i mon. För så här kan man inte bo som jag gör. Skriva? nej TACK har ingen lust att skriva just nu.... Ungås med folk? NEJ NEJ NEJ och åter NEJ vill inte orkar inte vill inte. Jag ahr hunden och han duger bra just nu för jag är på väg och bli sjuk och jag är på dåligt humör då är inte jag rolig. Så nej tack till folk!

Inga kommentarer: