måndag 7 mars 2011

Sture och jag = hemma på ön

Ja i går så började dagen med att jag stack ut på en kortis ridtur på Ubbe ja jag kan lova att det blev en kortis för han tappade en sko. Aja tur att han inte tappade skon i början av veckan för då hade jag blvit lite lessen! Men i alla fall så skrittade jag en liten vända men sentappa han en sko så det blev inte så länge vi skritta. Och hovis kan inte komma förrens efter den 16 för han har semester! Men då ska han får rycka av skorna på honom så får hans tå tills jag kommer hem igen.

Sen åkte vi i väg vid halv ett och vi hälsade på morfar i Södertelje det va mysigt jag har inte träffat han på länge.
Och Sture har varit så super duktig hela resan blev lite gnällig när en annan hund på båten började skälla på honom då blev han gnällig och en annan hund morra åt honom och då morra han tillbaka! Men ja annars har han varit så duktig hela resan.

Men jag var smart och glömmde nyckeln hemma ja så smart var jag så i natt sov jag hos Tove men jag fick låna en nyckel tills min kommer på posten. Smarta jag knathets pis till mig? eller glömskhets pris kanske?

Jag och Matilda Mupper oss
Lappen :D Jellys nordis
Snobben en av Jellys pållar
Bästa Jelly och katten bullen

Skrutt Ubbe från igår<3
Bil resan mot nynäs

Inga kommentarer: