lördag 26 mars 2011

Klippt mig och Visby IGEN!

Ja i dag så åkte jag in till Visby vid tio sget att komma upp? Nähä efter gårdagen så ja nej skoja inte men upp kom jag i vilket fall som helst. Va tvungen pch ta den tidigaste bussen annars hade jag aldrig hunnit till min klipptid. Som var klockan ett men ja det va helt okej för jag hann shoppa lite hittade ett par jeans (tro mig det behövde jag) och sen en snygg t-tröja och och jätte fin kepa :D så ja allt va på REA också så det gillar vi :D.
Sen klippte jag mig (det vart as bra!) och sen ja lite dö tid igen så jag satte mig på mitt favorit fik och fika lite och väntade tills bussen sskulle gå. För den delen så tar det såååååå lång tid att åka bussen till Fårösund från Visby.
Och sen ringde Lotta och frågade mig om jag vill följa med på promenad med grabbarna grus och det vill jag så ja vi va uter och gick i en timme typ skulle jag tro. Sen då? ja jag ahr grabbarna Grus nu (Ozzy och Aslan) för att hon ville ut. Och hon ska juh ha min när jag åket till Estland en vecka så dom måste funka i hop!
före klippnig

Efter klippnig blev verkligen skit nöjd :D

Ozzy

Liten sak

Aslan

Inga kommentarer: