torsdag 10 mars 2011

It`s on my to do list!

Get a life! eller nåt haha nej men jag vet inte Get A life? nja ett liv har jag redan senast jag kolla så ja då andrades jag och ja levde och va gla. Ja gla ja jo det ä ja la tror jag ahr inte känt efter riktigt men ja jag är nog gla tror jag har inte tid pch känna efter det är bara jobbigt! Jag kan göra det i sommar när jag har mer tid och är hemma hos alla igen då kan jag fundera. Har fortfarande funderingar på vad jag ska göra i höst men ja jag tror jag vet men ja jag vet inte. Hum ja jag tror jag är förbaskat negativ det känns som det jag ska börja ha en posetiv vecka då kan jag vara negativ inne på mitt rum och snacka med Sture och ja han bryr sig inte om jag snackar negativt heller för han sover nästan hela tiden i alla fall. Så från och med nu så har jag en posetiv vecka?! Hum ja nej från och med i morron förresten!

Det känns skönt att ha sture med sig för den delen vill jag lova. Han ja han lyssnar och han ja han sover och han nej han är verkligen glädjen för mig. Han må lukta lite illa i bland och han må håra ner mig och ha kottar i skallen och knäck i lurarna lite då och då. Men fan han är för go den där lilla busiga saken som vi kallar Sture. Haha saknar ni inte han där hemma ;).






Btw han äter bra nu också det är posetivt måste jag säga!

Inga kommentarer: