fredag 4 mars 2011

Liten skrutt

Ja som ni kanske vet så har min lilla Skrutt hund blivit kastrerad i onsdags. Han är som vanligt snäll den grabben men han fick lite mer bedövnigsmedel eller vad det nu heter när han blev opererad för att han var för vaken. Han tycker dock inte om mig just nu för han få bara gå i koppel han får inte gå lös och sen får han ha struten på sig när han blir lämnad ensam och på natten! Det hatar han kan jag lova och sen får han tabletter nu i tre dagar och dom smakar tydligen gott tycker han för dom slukar han på en gång. Så på söndag drar jag och Bus mo Gotland! Akta er alla stackars Gotlänningar snart är jag tillbaka och då har jag med mig min liten skrutt<3. Och ni får akta er för till Påsk så kommer min Matilda och då ska ni akta er då kan det inte annat än bli galet!

Inga kommentarer: