måndag 14 februari 2011

Ubbe och Sara vill ha!

Lite saker som jag vill ha. Och vissa av dessa kommer jag att köpa!
Regntäcke 499 hööks ska jag köpa för att jag inte har något regntäcke! komemr inte anvädas så mycket!

fleeace ländtäcke 189 hööks myckdet snyggt ländtäcke vill ha till uppvärmnig och så vidare när jag tränar och tävlar.

Schbrak 299 horze mycket snyggt jag vill ha färgen blå åt ubbe både mörkblå och ljusblå!

Ljusblå hampa pro skydd 395 ponnyprakt (gillar inte benlindor tycker det är drygt och linda. Lindar bara när hans ka ha nattlindor! Då köpar jag hellre matchande benskydd!)

ellar dessa hampa pro air skydd! Bak och fram skydd Bakskydde: 275 framskydden: 375 Vilka tycker ni hampa vanliga eller air?

Skor från horze 249 dessa ska jag köpa!

Chaps från horze 459 dessa ska jag också köpa!

hjälm 643 hööks ska jag få av mamma i julklapp/present!

Inga kommentarer: