söndag 20 februari 2011

På torsdag

Jag låg och tittade på bilderna på mina väggar i morse eller ja en överdrift att kalla det morron jag klev upp för bara en liten stund sen. Men i alla fall jag har bilder ovanför min säng på djuren Häxan Ubbe och Häxan bland annat. Och jag låg och tänkte fan jag kan inte vänta tills jag får höra Stures gris ljud han låter som en gris när han busar óch jag kan inte vänta att höra hans snarknigar. Han har tydligen gått upp i vikt grabben han är inte ensam om det måste jag säga båda två har blivit lata antar jag. Men det ska bli ändrig på det när han följer med hit ut och gå minst en timme om dagen med grabben.
Och jag vill känna lukten av häst igen det kan jag inte vänta bara andras in hästlukt och skit och ja jag länktar hem.
Jag länktar efter att få krama min mamma och min pappa. Träffa alla där hemma och sen det bästa av allt jag ska ha sture med mig tillbaka! Då behöver jag inte sakna så att hjärtat värker efter honom och Ubbe visst båda saknar jag så att det värker i hjärtat på mig men jag vet att jag bara kan ta med Sture......

Miss you guys<3

Inga kommentarer: