onsdag 23 februari 2011

Hej och hå

Jo men i mon åker jag hem surrni! Jag åka hem och krama på min pappa och hästen och hunden och min något tjatiga mamma ;) haha ja men är det inte det mammaor är tillför att tjata? Och när dom inte tjatar så bryr dom sig inte och när dom tjatar är dom dryga! Ja det är min fina mamma det underbar men något tjatig ibland! Speciellt nu när jag ska komma hem "Har du gjort det ´har du fått det har du med dig det...............och fortsättnig följer." Men jag älskar dig mamma oavsätt om du är lite tjatig i bland. Men i alla fall så var jag tvungen att låna pengar av mamma och pappa för att kunna ta mig hem för jag gjorde en felberäknig på mina räknigar i Januari (extremt irriterade!) men men nu ahr jag gjort en budjet så detta ska jag klara denna månad och sen ska jag inte hem i Mars. Nej det är faktiskt så att jag kommer inte åka hem förrens till sommaren men sen ska vi till Estland också. Och då måste jag skaffa hundvakt åt min mupp hund annars måste jag hem.......Hum ja vi får se om jag hittar nån hundvakt åt honom!

Men i alla fall på fredag så ska jag och pappa på trav ska bli grymt kul och ha pappa för mig själv jag läktar efter dem så mycket ovasätt om jag inte vill erkänna det! Och inte nog med det hunden och hästen shit vad jag saknar dem!
Och sen ska jag till Farbor vertinären med Sture han kommer inte vara en hane efter den 2 Mars så är Sture en det han är en karl utan sina kulor eller nåt likande.
Sen ska jag träffa kompisar Bitchen alias Lisa är hemma under lovet YEEEEEEY!!!!! Kan jag lova det var alldeles för lnge sen vi såg nu jag och Lisa och jag saknar den bitchen så mycket!
Och sen ska jag också åka och hälsa på Jelly och se hur hon bor och krama på henne. Sen Cissi så klart henne ska jag träffa och ha våran movie night! Och sen ska Sara jobba med sin fantasy story som hon skriver om och gör om och korektur läser. Och sen får jag inte glömma Svede den måste läsas ut innan lovet är slut! Och ja visst ja åka och kolla om försäkringen täcker min trasiga mobil. Men med min otur så gör den säkert inte det!

Ja det är väl vad jag ska hinna med på lovet känns som att jag ska flänga runt rätt mycket. Ja jag ska också hinna rida och pussa på hästarna det får jag inte glömma! Och försöka hinna med att träffa alla tre syrrorna också den lilla detaljen måste jag hinna med.........Tur att en av dom kommer jag och träffa med garanti efter som hon har hästen hemma så ja......Uch vad mycket jag ska göra på lovet!
Undra om jag hinner med allt?


ett ord lääänktar<3

Inga kommentarer: