lördag 12 februari 2011

1.2.3 och alla ska hotta or notta

Ja det är den nya treden inom häst bloggandet tror jag att hotta or notta massa ryttare. Jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt. Jag menar varför ska man hålla på att dömma folk vad dom bär och hur dom rider och dessutom av en bild? Det finns en hot or not jag tycker är super rolig det är Evelinas hot or not (jag har skickat in en bild på mig och ubbe dit).
Men annars tycker jag faktiskt att det är överskattat jag tycker inte att man ska döma någon för att dom kanske har handen fel eller att dom inte matchar. Och nu åter kommer jag till det där med matchnig igen men jag stör mig verkligen på att man MÅSTE vara så FÖRBASKAT snygg HELA tiden!
Men nej Hot or not är verkligen överskattat måste jag säga ingen har rätt att dömma folk! I sånna fall tycker jag filmer är bättre för en bild säger 1000 ord men en film säger så mycket mer för helheten och allt sånt tycker i alla fall jag.
Om jag skulle skicka in till en "riktig" hot or not så skulle jag verkligen bli grillad för jag vet att jag inte är speciellt snygg när jag rider jag matchar nästan aldrig. Och sen har vi dom där bristerna jag har som jag verkligen är medveten om som jag också jobbar på!
Så nej jag tycker inte alls om Hot or not´överskattat skit tycker jag!

Vad tycker ni om hot or not?
Överskattat eller bra?
Har man rätt att dömma någon genom en bild?


Inga kommentarer: