måndag 21 februari 2011

!!!!

Vilken dag alltså! Dagen började med att vi sjöng för stina vid åtta på morron (segt och komma upp men Frida kom och knackade på min dörr och jag kom upp.) Sen var det frukost och sen lite datasal och sen lite sex and the city och sen lunch. Och sen lektion med per. Ja sen var det gå och handla på Bunge och sen laga mat för det är ingen vanlig dag det är Stinas födelsedag vi åt Hamburgare och marängswiss till efterrätt. Ja kul hade vi i alla fall sen satt vi i köket och skattade så va fick ony i magen. Ja jag kan lova att vi hade kul ni vet väl att skratta är också¨motion. Och sen ja jag är så glad men jag tönker inte säga något om det men jag grät vill jag lova uch ja nej jag ja nej jag vet inte lyckan är ultimat!
Det är ingen vanlig dag! Jag nej denna dag asså! lycka!
 my heart belongs to you <3 onley you <3 I love you <3 HAPPINES<3

Inga kommentarer: