fredag 18 februari 2011

Jag vill kunna!

Jag kan skriva det vet jag redan men jag har ingen inspiration just nu. Jag orkar inte jag vill inte skriva jag föröker och skriva men jag kommer inte på något nej ingenting alls. Jag tycker det är lite jobbigt att inte ha inspiration faktiskt jag brukar alltid ha det men just nu nada zip. var kan jag finna inspiration igen? Jag hoppas det är när jag är hemma jag hoppas verkligen att jag kommer på något. Men det är svårt att komma på nåt jag är helt slut på idèer. Och ja jags ka ta med mig Izabelle storyn hem så får vi se om jag srkiver något på den jag måste göra om och skriva om den men det känns som en äkta buzz kill. Men jag vet att jag måste göra det för att den ska bli bra men jag ahr bara inte tagigt mig tiden till att göra något åt saken. Så vi får se kanske jag gör det på lovet sätter mig ner och får ro att sitta ner och verkligen jobba med storyn för den behöver verkligen grova ändringar mycket särskrivnigar och upprepnigar. Jag tycker jag slavar för mycket just nu med skrivandet jag är hård mot mig jag vet men jag VET att jag kan det är det som stör mig. Jag vet att jag kan men ändå så slavar jag så in i helvete. Jag får slrva om jag grivskriver för hand men när jag skriver rent så ska jag inte slrva så är det bara! Ni ska se vissa deler jag skrivit i Izabelle storyn tro mig riktigt DÅLIGT!!! själva storyn och allt det är la bra tror jag.....men fy fan för alla särskrivnigar och skit jag gör! Uch vad dålig jag är i bland. Jag vet att jag är hård mot mig själv men jag känner att jag måste pucha mig själv för detta är något jag VET att jag kan! Och som jag VET att jag är bra på så jag måste pucha mig själv till min bästa pressentation annar vet jag att jag kommer ge upp! Och det VÄGRAR jag att göra att ge upp finn inte i mitt lexikon i alla fall!

Inga kommentarer: