torsdag 10 februari 2011

Lata lata dagar!

Ja det är skriv vecka nu jag skulle göra en Tolkien men har inte orkat. Har inte fått ett skit skrivit eller jo jag ahr skrivit en dålig Novell eller ja den duger men den är inte speciellt bra. Blev incpirerad av sagan om ringen som vi sett vi är på den tredje filmen nu. Jag älskar dom filmerna men novellen tro mig blev bara a pice of shit! Men jag har i alla fall lämnat in nåt.

Och sen ahr jag läst ut den värsta boken som jag någonsinn läst. Tro mig jag överdriver inte nu det är verkligen den värsta boken jag läst. Nedstörtad ängel heter den. Så jävla dålig och förrvirrande bok och vi ska ha bok seminarium om bok jävulen. Det enda som var bra med boken var när säter vargen beskrevs inte för att jag fattade nåt av det men jag vet i alla fall var fasta paviljongen ligger. Det är väl i alla fall nåt men ändå så jävla dålig bok. Men jag plågade mig igenom den i alla fall! Duktig mig!

Inga kommentarer: