torsdag 3 februari 2011

Gammla texter

Jag har nyss jobbat klart med alla textsamtals texter. Och nu sitter jag och går igenom en gammal text som jag skrivit i våras? nej kanske inte eller jo jag tror det kanske var i sommras eventuellt. Aja spela roll jag går i alla fall igenom den en ganska ja vad ska jag säga? klyching? nja jag vet inte det är i alla fall om hästar ovantligt (or not). Ganska kul och gå igenom ska ta mig i kragen och ta och gå igenom min fantasy story fy fan gruvar mig lite för det men jag ska jag ska göra det! och sen kollar jag juh över mitt andra projekt jag håller på med om min tre barns mamma som jag skriver om. Har lämnat i ett utdrag ur den till textsamtalet denna gång. Ja jo vi får la se jag gilalr den men upptäckte lite fel i den. Ja man kan juh sancka om självkritisk man är i dag!

Inga kommentarer: