lördag 26 februari 2011

det luktar hääääääääääst!!!!!

Ja nu komemr mitt hästinlägg ^^ men jag måste bara säga en sak! Jag har fått lukta på hääääst! Ja för et kanske det låter helt mysko och absurgt men tro mig kukta på häääst och pussa på vofe lycka för mig<3.

I går så klev jag upp vid halv fem seeeegt som fan vill jag lova! Uch fy fan men men det va bara att ta sig upp ur den varma sängen :( men men jag kom upp i alla fall. Sen gick jag till bussen och då träffa jag en som bodde i Fårösund. Och jag fick åka med bussen gratis till VIsby dessutom! Och sen sov jag på båten! eller ja det mesta delen av båtresan i alla fall. Sen träffade jeg en tant som jag snackade med hela vägen till Jordbro en mycket trevlig dam måste jag säga. Vi hann diskutera allt mellan demens till skol gång! Och sen lyckades jag gå vilse i lilla Jordbro en äkta håla värre en säter för fan! Och ja jag lyckades gå vilse?! men men jag hitta efter ett tag! Och sen kom Lasse och lastbila och hämta mig och ja jag kom hem vid mellan åtta och nio i går kväll. Så i går var jag på resande fot hela dagen.
Mamma kom och hämtade mig i Gustafs eller nej mamma och Sture kom och hämtade mig. ÅHHHH underbara liten pälsboll med knorrsvans och tjock har han blivit också. Men ÅHHH underbara liten pälsboll min tjockis massa massa pussar och nej underbara underbara liten pälsboll<3 Har saknat han<3 ska bli nice att han snackande pälsboll med sig<3<3

Sen så klart då jag kom hem så släppte jag inprecip väskan i käket och drog åt mig en stalljacka och när jag luktade på jackan! Shit den luktade HÄÄÄÄÄÄST!!!!! och sne gick jag ut och kramade på hästen och luktade på honom! LYCKA!!!!!!

I dag ahr jag köpt täcke, bok, hästgodis, grimma, betalat kräknigar, betällt biljetter tillbaka till ön! Och varit på trav för Pixfm kick off!

I mon ska jag rida spelar ingen roll vilket jävla väder det är!



Lite dö tid i lastbilen från i går






Jo den blev diskad!

Inga kommentarer: