tisdag 22 februari 2011

Och det är bara 98 sidor!

Ja det är vad jags ka gå igenom nu skrev denna berättelse ja min fantasy story som jag skrivit för länge sen. Jag ahr tagit upp den igen efter sista textsamtalet jag hade så ahr jag blivit mer taggad till att skriva på den men ja jag kan lova att det behöver ändras och korektur läsa. Läs och skriv om och läs igen och skriv om ja jag har då och göra under lovet och på båten om jag skulle bli uttråkad. Men jag tycker det är kul att jobba med min Kämpa för frihet men ja vad ska man säga det är mycket fel formulernigar och den behöver verkligen göras om men jag är så fest vid mina karaktärer och shit Alexander min "tyrann" i min story eller den onda skrämmer mig han är så läskig och jag har skapat han. Har också bytt namn på en karaktär för jag har tänkt och tänkt på det hon heter inte Talim nej hon heter Elin konstaterade jag för en stund sen! Så jag ahr bytt namn på prinssesan Talim till prinssesan Elin!

Inga kommentarer: