måndag 28 februari 2011

Kupolen, ridnig :D

I dag har jag varit till kupolen med mamma kattis och Hampus. köpte present åt hampus och lite annat som jag ska ha med mig till Gotland! Det var nice att vara där och sen får vi önska Kattis grattis på 29 års dagen :D

Sen jag vi kom hem så fikade vi lite och snackade en del sen stack jag ut på en skritttur i dag med han var förbaskat tittig i dag! och han gick runt och gnäggade HELA tiden!!

Men har har bestämmt att hon kommer attt få gå barfota sen när jag är på Gotland kommer han i alla fall stå så då kan han lika hjärna gå barfota! så slår jag på han skor sen när jag kommer hem!

1 kommentar:

Becca sa...

SV, Ja. Visst är det snyggt?! :D Koper kommer bli hott i det.. Och ja, pluss att det just nu är grymt tråkig årstid, då blir man latare!! :(