lördag 26 februari 2011

Och för en framgångsrik hästblogg måste du............

eller ja detta gäller väl i allmänhet att vara ridmänniska över lag har inte märkt det så mycket inom travet men ja jag ska vara ärlig jag har inte hållt på med trav så länge.....
Men för att få en framgångs rik blogg och vara en framgångsrik ridmänniska över lag så MÅSTE du snacka skit om allt och alla och inte bara de lägga dig i vad dom ANDRA gör med sin häst!
Det är vad MÅNGA ridmänniskor gör lägger sig i ALLT och ALLA du ska träna hästen så nej du ska göra så du kanske borde skaffa hjälp! Eller du ska fan inte ha häst och du kan inte rida på det bettet eller du måste jämt rida hästen i form. Eller du håller på med trav du är dum i skallen eller du måste tävla annars är du dålig. Ja sky nåde den som bara har hästen som hobby och inte är intresserad av tävling dom ja som behöver inte ha hästen!

Ja jag kan säga ärligt att jag har snackat en del skit om er ridmänniskor. hum er?! ja jag tyvärr inräknas väl med er cokså tyvärr måste jag säga! Ja har träffat på några stycken som inte snackar skit om allat och alla och lägger sig i hur man ska ta hand om sin häst om man inte ber dom om hjälp. Och tro mig jag kan räkna på figrarna hur många det är! Jag förstår inte varaför man ska lägga sig i vad andra gör med´SIN häst om någon vill rida på ett bett låt den göra det då för fan! Deras ensak om dom vill förstöra sin häst. Eller om någon vill lämna bort hästen på tränig varannan månad för att den egentligen inte orkar med när hästen krånglar så ja va fan jag ahr inget med det att göra. Fast man kan tycka att man måste vara med om både upp och ner humör med hästar! Det kan inte ALLTID gå bra!

Så kom i håg alla barn för att få en framgångsrik hästblogg och bli en framgångs rik hästmänniska så SKA du snacka en helvetes massa skit och sen lägga dig i vad andra gör med sin häst! Kom ihåg det barn!

Inga kommentarer: