onsdag 2 februari 2011

Skolor!

Ja snart är det dax och söka till skola också. Jag kommer sakna Gotland faktiaskt men vem vet jag kanske hamnar här nästa år också men då kommer jag ta med mig Ubbe! så är det bara! men i alla fall jag har en lista på vilka linjer jag ska söka! Det är en del vill jag lova.

  • Dalslands folkhögskola - allmän linje med inriktig hästskötare
  • Högalids folkhögskola i kalmar - allmän linje med inriktig häst
  • Ålsta folkhögskola i Ånge - allmän linje med inrikting foto & jakt & fiske
  • Ålsta folkhögskola i Sundsvall - allmän linje
  • Gotlands folkhögskola fårösund - Skrivarlinjen med inriktig skriva för film
  • Linköpings folkhögskola - allmän linje med inriktig foto
Ja dessa skolor är dom jag ska söka till det är vad jag vet just nu ska gå allmän linje jag gillar folkhögskole formen och jag måste plugga upp lite betyg. Den jag är minst sugen på som det ser ut nu är faktiskt Sundsvall efter som det är ren allmän linje. Jag skulle nog tappa suget och gå i skolan då men jag är jätte taggad på häst faktiskt både i kalmar och Dalsland så ja vi får se. Hästen ska med vart än jag går i alla fall!
Men sen också Gotland är jag jävligt sugen på! Hästen ska med hit över då i sånna fall se om jag får till ett bra manus bara vi får se men sugen är jag. Söka kommer jag göra vilket fall som helst!

Inga kommentarer: