söndag 6 februari 2011

Skulle fan göra vad som helst.....

Ja i dag eller nästan en vecka eller flera veckor nu har jag känt att jag skulle kunna göra va fan som helst för en dag i stallet. Ja bara klappa en häst skulle få mig salig för jag är trött på nej jag vet inte jag vill HEM! Jag vill klappa på min häst och dessutom så har jag ingen skriv lust i alla fall jag orkar inte redigera texter jag orkar inte bry mig! Men men det kommer väl tillbaka!

Vill ha min Sture hos mig<3 3 veckor kvar saknar han<3 Vill komma hem till en glad hund hans pussar hans varma blick som kan få en och drunka. Hans knorr svans hans lilla svarta nos hans snarknigar! Jag saknar allt som har med min sture och göra<3

Saknar dig<3

Sakanr Ubbe äkligt mycket också hans trick allt som ahr med han och göra saknar jag<3 Vill hem till mina pojkar nu<3


1 kommentar:

jossan sa...

SV: Jag drar inte alla över en kant. Jag har en fördom och vill bli motbevisad och få mer förståelse. Vilket jag även fått utav det första, konstruktiva svaret som förklarar mycket bra.

Har absolut inte sagt att alla westernryttare rider på skarpa bett, jag riktar mig till de som gör det + använder det jag skrivit i inlägget, som försvar mot att rida med dessa horibla bett.

Om jag glömt att jag ridit med skarpt bett? Nej, jag ser inte jaktkandar som jämförbart med de westernbett jag syftar på.

Sen har jag ingenting emot att rida på skarpt bett heller, som tillfällig lösning på ett problem eller som variation. Med syfte att kunna betsla ner.

:)