onsdag 23 februari 2011

Ja men alla skriver samma sak..........Och jag ordbajsar mest!

Det är vad jag tycker om de flesta hästbloggar just nu så less på allt som heter hästbloggar. Men jag ska inte säga något för jag skriver en hel del om hästar jag med.......Men ja jag skriver inte om hästens motion haha ja kanske för att jag inte ridit på honom hahha nu var jag rolig nu kan jag gå och sova. Sen hottar jag inte och nottar som alla gör och utvärderingar och hissar och dissar och bla bla bla på grejer! Och ja glömm inte DAGENS OUTFIT! det är jätte viktigt GLÖMM inte. för att få en framgångs rik blogg:

  1. Skriv om hästen motion varje dag ovastätt om den stått så måste du skriva det. Oavsätt om det gått på skit så skriv om det så du kan få lite sympati!
  2. Hotta och notta folk via deras bilder. (oavsätt om du egentligen inte kan nåt om det så måste du hotta och notta)
  3. Skriv ALLTID om din outfit vad du red i den dagen och ja till och med vad hästen har ute i hagen måste du skriva om! (fast igen egentligen bryr sig)
  4. Gnäll på pessoa bett! det är VIKTIGT!!! för det gör juh alla andra!
  5. Gå efter treden om mupparna skriver om detta.........så måste du också skriva om det!
  6. Skriv ALDRIG om något annat än ditt hästliv om du gör det så se till att det är kort och ja inte så intesivt! För ingen bryr sig om du har något annat liv än hästar!


Ja vad ska jag säga? jag skriver en del om hästar det gör jag men ja jag skriver inte bara om det måste jag säga. Jag kommer inte skaffa mig en till endast hästblogg dels för att jag är trött på enbart hästbloggar för nästan alla skriver om samma sak.........Ja jag ordbajsar mest måste jag säga vilket jag tycker ä kul!

Inga kommentarer: