torsdag 17 februari 2011

Man kallar det övertrötthet

Som jag skrev här i går så sov jag inget på natten till igår. Men shit va trött jag var igår mamma skrev till mig på Fejjan och talade om att jag skulle åka med någon annan är Berra hem på torsdag. En annan av pappas jobbar kompisar vet inte riktigt vem det är men jag känner säkert igen han när jag träffar han. Men i alla fall så blev jag först jätte arg och bara nej nej glöm det då kan jag lika hjärna stanna här på Gotland och skita i allt. Och sen började jag stor böla och då menar jag verkligen stor böla jag grät och grät över att jag inte skulle få åka med Berra. Haha i dag så funderade jag vad fan jag höll på med kan jag lova! helt jävla sjukt roligt måste jag säga skrev till morsan sen (min telefon är trasig IGEN?!) att jag självklart skulle åka med farsans jobbar kompis det är inte så att jag är speciellt blyg om man säger så. Och jag kommer inte åka med någon mördare heller. Haha ja det kallas övertrötthet

Inga kommentarer: