lördag 26 februari 2011

Till hösten?

Ja ni jag har funderat nu länge på vad jag ska göra till hösten. Jag vill så mycket men jag vet att jag bara kan göra några av dom sakerna jag måste tänka efter. Jag vet verkligen inte vad jag vill just nu! Ja jag vet att jag vill bli författare det vet jag men sen då? Nej jag vet ärligt talat inte! Jag tror jag kanske vill sesongs jobba på romme men jag vet inte jag kanske vill plugga? Jag kanske vill plugga neråt landet igen men denna gång ha med mig hästen! Ska i alla fall söka till två skolor se om jag kommer in men ja vi får se. Sen har jag juh haft drömmen om att bli journalist men ja jag vet inte om jag vill det och ja jag nej jag evt inte jag känner mig ganska vilsen just nu. Och sen så ska jag söka massa jobb i sommar också har sökt några men inte kommit så mycket längre. För ja jag släpper bomben elelr nej det gör jag inte alls men ja vi får se hur det blir. Men jag jag vill ha så klart men ja nej jag så klart jag vill men ja .............. Det finns inget hellre jag önskar men ja jag vet inte beror på jobb och ja nej jag måste snacka med ........ i veckan!
Nej jag vet en sak ajg blir kvar här under sommaren och jag ska söka till dom där skolorna! Sen om jag kommer in får jag ta det då för jag måste i alla fall plugga upp mina betyg så mycket vet jag! Sen måste jag snacka med ----- om ----- så ja vi får se hur det blir för jag vill inget hellre så mycket vet jag i alla fall!
Min älskling<3
Si sitt nya fina täcke (hoppas till gud att dom andra inte haft sönder det) och hans nya fina grimma :D

3 kommentarer:

Matilda sa...

Åh vad fin hon är =D

SV: Okej låter som en bra dag!

Erika sa...

Snygg han blev i täcket & grimman. :)

Jennie sa...

Sv: Okej, vad tråkigt :( Jippan har ju två jättestora knölar på vardera sida om ryggraden.. Vet inte vad det kommer ifrån, men antagligen har han någon form av spänning i kroppen. Håller på att utreda honom just nu.