lördag 26 februari 2011

Hissar!!!

Börjes täckerna! Håller vätan otroligt bra och är slitstarka det enda negativa är att dom viker sig lite på bogen men annars måste jag säga att jag har haft många börjes täcken genom åren och har aldrig blivit besviken på ute täckerna! Hade ett börjes täcke till Häxan i nästan fem år sen bet dom andra sönder det åt henne. Och springen fick ärva ett vintertäcke av Varga som vi köpte 2009 på globen! Och det håller fortfarande trots det blivit lagad många gånger!
Så jag kan verkligen rekomendera dessa täcken billiga och bra! Verkligen bra pris för dom som inte har så mycket pengar!

Ja jag kan hissa börjes överlag dom har billiga produkter och bra produkter! många kopior dock men ja annars gillar jag börjes! så hiss till börjes!

1 kommentar:

Erika sa...

Håller med dig. :)
Tycker väldigt bra om börjes.

Dom har billiga saker, bra saker.
Även om dom inte har så stort urval som hööks exempel.

Men bra saker.
Älskar deras ridbyxor!
299kr för ett par helskodd.
Nu vet jag inte om dom ev höjt priset.

Men fan de är billigt. :O
Älskar helskodda ridbyxor.