lördag 26 februari 2011

Och citron godis är populärt......bland två i alla fall!

I dag så red jag första gången på sååååå länge. Ja det blev självklart en skrittur finsn inte så mycket och säga om den egentligen bara att det var härligt att sitta till häst igen. Och att han titta på allt och att han va massa pigg. Ja nej det finns inte så mycket och säga om det mer!

Men han och Busan älskar citron godisarna som jag köpte i går ja men åh andra sidan så äter både Ubbe och Busan nästan allt. Ubbe tyckte inte lika mycket om dom som Busan hon älskade dem. Men blommasn spotta ut den lika snabbt som hon fick den men när jag stod och gav busan så skulle hon pringt ha så klart! Öch dom andra försökte jag bjuda men dom sa glöm det! Men Bus och Ubbe älskade dom Busan tror jag älskade dom mest av dom två faktiskt.

I mon ska jag också ut och skritta en vända!
Det finns la inte så mycket mer att säga mer än att jag ska till Super cissi i mon och se på film :D

Inga kommentarer: