onsdag 16 februari 2011

Jag kan vara stolt över den jag blivit!

Jag blir inte lika arg som jag brukade bli tidigare jag får inte utbrott på hästarna längre inte så ofta som jag brukade. Jag kan kontrollera det jag vet tricket till att kontrollera mitt humör bara det ja bara det är stort nej det är inte stort för mig var det en seger. Jag minns att jag stod och tittade på mig själv i spegeln jag minns att jag inte var nöjd med det jag såg. Det var då jag insåg att jag skulle ändra mig jag skulle bli en bättre människa. Jag förändras hela tiden som människa men en sak vet jag i alla fall jag ahr vunnit många segrar. En av dom är att jag fåt vara här på Gotland jag har klarat så mycket här på Gotland. När jag kom hit så skulle jag inte ens tänka tanken att ställa mig inför en publik och läsa en text. Men vet ni vad jag har gjort det, och vet ni vad jag älskar det jag är verkligen nervös när jag går upp på scenen men sen när jag står där så är det lycko rus. Jag är gladare nu än jag någonsinn varit jag, många av er skulle nog inte ens känna igen presonen som jag blivit. Ja jaga hr gjort misstag och jag ahr svårt och släppa men nu har jag äntligen kunnat släppa taget. Men muren runt hjärtat kommer inte falla det är inmurat och jag kan inte öppna det. En sak jag är besviken på mig själv är att låta mig själv bli sårad.

Inga kommentarer: