lördag 30 april 2011

Ser verkligen fram i mot!

Sommaren! Jag ser fram i mot sommaren vill jag lova! Rida och få upp Ubbes kondis! Träna med Maria och Mio och få njuta av sommaren hemma med alla där hemma allvarligt talat så saknar jag dom hemma redan trots att det inte ens har gått en vecka men ändå det är mamma och pappa jag pratar om och jag älskar dom så himla mycket de är så ja underbara. Och inte bara tränigarna och det roliga vi ska ha jag Maria Ubbe och Mio utan det kommer juh faktiskt en liten bebis eller tekniskt sett två bebisar en som busan ska ha som får mycket tidigare och sen ska jag bli moster igen! Ja det är sant det komemr tillöknig av underbara syskonbarn. Underabara ungar har jag redan fem stycken av som jag älskar så himla mycket alla fem och nu blir det tillöknig av en till. Jo jag gillar kanske inte barn så mycket eller jo det gör jag jag älskar barn så länge dom inte är mina egna jag har mina fina och underbara syskonbarn!
Men i alla fall så kommer det tillöknig ich jag ska träna min fina ubbe bubbe i topkondis igen! Och jag ska låta "min" fina Maria rida Ubbe bubben<3
Och sen hoppas jag på att får jobb också så jag kan få in lite cach!
Och sen till hösten plugga plugga för till våren ska jag in på högskola!

Inga kommentarer: