måndag 18 april 2011

Underbar dag idag!

I dag är det sol ute men dock blåser det en del men vilket väder man får när man kommer hem då. Ja snön är juh inte borta ännu helt men det är varmt och skönt och super väder ute! Ja i dag så kom Kattis och Puff ut och vi körde Blommsan hon var super duktig måste jag säga. Och sen tog jag och käka lite lunch sen gick jag ut till stallet igen och tog mig en ridtur på min Ubbe bubbe han är så himmla fin min kille! Det blåste en del och han vart skrev för lite saker men han är så trygg i sig själv så han gör juh inget min fina vackra pojke! Det kändes härligt att sitta till häst igen. Fast jag abra skritta så var det härligt! Och sen när jag kom hem så tog ajg ahnd om pojken så klart sen fick han gå ut i hagen igen och sen tog jag och smörjde upp Lisas jacson träns tänkte använda det på Ubbe. Han kommer nog passa fint i det tror jag!
Och snart ska jag göra choklad bollar gotti gott gott:D

Inga kommentarer: