söndag 10 april 2011

Den stora anlednigen!

Det finn en väldigt stor anlednig till att lyssna på cantrey ni kan kalla mig hur mesiga som helst om ni vill att jag lyssnar på contrey men tro mig deras texter är så bra. Men behöver faktiskt inte vara den som går runt i stora hattar och jeans och boots som alla tror nej om man lyssnar på texterna så är dom oftast så mycket bättre. Contrey låtarna ahr en betydelse till skillnad mot många fackiga låtar som finns! MEn sen är jag all ätare när det kommer till musik jag lyssnar på nästan allt. Men Contrey har alltid varit en favorit och kommer alltid vara det. Både lugna låtar och svänginga låtar fina texter duktiga sångare.
Så det stora anlednigen till att jag lyssnar på contrey är texterna och sen att de kan vara svängiga och lugna.

Ser ni mig springa runt i en stor hatt och boots?
Nej precis!

Inga kommentarer: