fredag 1 april 2011

Det är inte lätt när det är svårt!

Just nu står jag stilla och funderar hjärnan är på viloläge för jämnan och jag vet inte vad jag ska göra. Jag blir galen jag vill göra så mycket men jag vet inte nej jag har inget svar på det jag ska göra....
Kan inte någon tala om för mig vad jag ska göra och vad jag vill göra i blnad önskar jag att jag va liten igen. Så mamma kunde säga åt mig att göra si eller så men nu är det inte så utan jag måste välja själv jag måste stå på egna ben ja precis som dom har lärt mig. Men vad vill jag då? Bra fråga om jag ahde svar så hade jag gjort det jag ahde sakt äh va fan go for it som jag alltid gjort. Men ja nej jag vet inte kan inte bara någon säga åt mig vad jag ska göra bara tala om för mig Sara så här ska du göra eller Sara du vill göra så här. Men nej om någon annan säger åt mig vad jag ska göra så blir jag bara besviken på den människan men nej jag vet inte vad jag vill jag vill nej jag vet inte. Måste jag bestämma nu? Nej det måste jag inte jag kan bestämma sen eller sen? Ja förr eller senare måste jag bestämma mig förr eller senare så måste jag säga det här vill jag göra så varför inte nu? Varför denna ovisshet?

Allt för mig det är ...... och nej jag vet inte verkligen allt och jag vet inte hur jag ska kunna gå vidare men jag vet att oavsätt beslutet så kommer jag att veta att det är jag som valt det och ingen annan men just nu är det svårt. Jag vet vad jag vill bli jag vet vad jag vill jobba med men varför kan jag inte göra beslutet .......... NU varför gör jag inte det jag tänker och varför gör jag inte det min magkänsla säger? Jag vet vad mitt hjärta nej jag vet vad mitt hjärta SKRIKER! Men min hjärna säger något annat! Så varför måste jag bli osams med mig själv då när jag vet vad jag vill men min magkänsla mitt huvud allt sånt säger något helt annat?
Det är ingen blict från klasblå himmel jag vet inte jag vill så hjärna ........ allt jag vill ....... allt för mig allt jag någonsin jag nej jag vet inte verför ska det vara så FÖRBSAKT svårt?!?!




Tell me what to do, about you

Inga kommentarer: