torsdag 7 april 2011

Kul dag i dag!

Ja io dag har vi haft författar besök av Gunnar Ardelius det har varit riktigt kul. Hade aldrig hört om honom innan eller ja jag ska sldrig säga andrig jag hade bara inte hört om han så mycket men det ahr varit en riktigt bra dag i skolan i dag. Intressant dag måste jag säga man blir extremt sugen på att skriva måste jag säga. Ja och jag har juh det där lilla problemet att jag ahr TVÅ projekt jag håller på med det är ganska irriterande måste jag säga att ha två projekt men men det går. Jag skriver på mitt fantasy projekt och sen ahr jag min Izabelle min emsamstående mamma jag älskar att skriva på båda så nu har jag börjat ta upp Izabelle texten igen. För jaga har inte skrivit på henne på ett bra tag nu inte efter att jag lämna in en till textsamtalet men nu blev jag sugen på att skriva om och göra om lite om henne så det ska jag nog roa mig med i kväll. Sen ska jag skriva ner det där på datan ja smådelarna på fantasy storyn! Så ja jag ahr en del att göra i mon också det är kul att ha många bollar i luften tycker jag så länge dom inte faller!

Och inte bara det så är min telefon på väg att kuka ur men det kan den roa sig med tycker jag orka!
Och i kväll ska vi se på grease och ja vi får se om jag kan få ordnig på allt nu jag blir galen.
Men jag är inte bitter :D jag är glad i dag och jag skriver har skriv lust till båda två just nu vilket är nice :D

För den delen så har jag ändrat på hela storyn i fantasy den blev inte alls som jag tänkte det från början jätte spännade faktiskt!

Inga kommentarer: